16 Aralık 2008 Salı

Bu kadar işim arasında yapmamam gereken tek şey...Yazı yazmak...

Müzikten koptuğum dönemler daha önce de oldu.Hatta en uzunu Serkan'ın Kaçış'ı düzenlemesiyle son bulmuştu.Sonra yine koptum...Ve hala o kopuştayım...Gitarımı elime almayalı kaç ay oldu bilmiyorum.Vakitsizlik bahane aslında...Benim hayatımı protesto ediş şeklim bu sanırım...
Dün yine o çoook uzaklara en büyük hayali için gitmiş arkadaşımla konuşurken, bir kez daha sıkıldım hayatımdan...İşimden, boşluğumdan, dizilerden, wowdan, okuldan...
Benim bir bestemi dinlediği en iyi 10 şarkı arasında sayan bu çok değerli insan bana dedi ki : "Kendini dalgalara kaptır, bir gün inmek isteyeceğin bir iskele bulacaksın."
Ve ben gitarımı elime almaya karar verdim.
Keşke bu bloga onun çaldığı Bir Veda versiyonunu koyabilseydim.Varsa öyle bir teknoloji, benim haberim yok...

Neyse işte...
Küçüklüğümden beri kendimi bir konservatuar öğrencisi olarak hayal ettiğim sayısız anlardan birindeyim şu an...Gözlerim doluyor, çünkü önümde mukayese tablosu yapılması gereken kapı fiyatları listeleri var...

Karşımdaki çalışan olmasa, şu an boğazımdaki bu acıyı çözerdim...

Hiç yorum yok: