23 Ağustos 2010 Pazartesi

let me kiss you...

sanırım hayatımda duyduğum en romantik gitar rifi bu şarkının morrissey cover'ında...

2004 senesiydi sanırım, 2003 de olabilir...(şu an bozo kapı kemiriyor)bu şarkı eşliğinde içimde hissettiğim dipsiz boşluktan duyduğum yoğun üzüntüyle bir gün evleneceğim insana bir mektup yazmıştım.çok aradım bir ara, bulamadım.ne dediğimi gerçekten merak ediyorum..özellikle bir gün öyle bir insan olacağına dair inancımı kaybettiğim şu günlerde..

o herşeyden başka sevdiğiniz,evleneceğinizi sandığınız 4 senelik sevgili sizi terkettikten sonra bu konuda umutsuzluğa kapılmak normaldir belki de..ve konu aslında "evlenmek" değil, "the one"ı bulmaktır..çünkü evlenmek değildir önemli olan, paylaşmaktır, sadece sizle paylaşmak isteyenle, gülmektir, sadece sizi güldürene..önemli olan tek şey, hayatınızda ilk defa emin olmak, güven duymaktır.ve bunları buldum zannederken kaybetmek, daha kötüsü aslında bunun gerçek olmadığını farketmek..ne bileyim..sanırım üzerinden ne kadar zaman geçse de, "the one"ı bulana ve geçmişe "yanılmışım" diyene kadar acıtmaya devam edecektir.

ve yeni biri varsa...ama yoksa..

"..but my heart is open, my heart is open to you."

Hiç yorum yok: