8 Haziran 2011 Çarşamba

...

susan ablam 4-12 haziran arası yaz demişti...yaratıcılığım tavan yapacakmış.tabii ki yapmadı.

yazmamı gerektiren ciddi bir duygu yoğunluğum var.ama nedense gerçek bir hisse geldiğimde böyle donup kalıyorum işte.ölümü ne anlatır bilmiyorum, ölümün kendisi gibi soğuk ve keskin kelimeler de tanımıyorum.

ama o'ndan bahsetmek için ölümden bahsetmeme gerek yok.etrafındaki herkese neşe ve ışık saçan, hayat dolu bir insandı o.herkes kaybettiği için "hayat doluydu" der de, kimse onun gibi değildi işte.

benim en önemli parçam bana hep onu hatırlatacak, deniz...

dalışa başlamam için babamı ikna etmeye geldiği günü hatırlıyorum...sonra bana dönüp kurallara uymam gerektiğini büyük bir ciddiyetle anlatışını..

toprak oldu derler ya, benim için dayım maviydi, ve deniz oldu şimdi.

Hiç yorum yok: