9 Kasım 2011 Çarşamba

bir şarkı yazabilseydim - bölüm 12 - mfö, istedim



---

bu şarkı bana feyza'ların evini hatırlatır..ışıkları söndürüp sokağı izlediğimiz zamanları..o zamandan bu zamana değişmedi hiç, hala en sevdiğim şarkı..

cevabını alamayacağınız soruları sormanın anlamı yok dimi..."neden?" diye düşüne düşüne geçmiyor o zaman...

zaten sonra özlem de geçiyor, hep geçmedi mi...ama şimdi..evdeki son bira, bendeki son gözyaşları onun için tükeniyor -umarım-..

---

"sanki bir hayal gibi
nasıl da dolastım hayatimda
bir yudumda doğmak bir sevgide ölmek istedim
gecelerde bir gölge olmak istedim
sonsuza doğru akıp gitmek istedim

bir resim bir rüya belki bir şarki
aynı bedende iki gönül olmak istedim
ve de yanımda bir tek seni istedim

oysa bir yanlış gibi silinmeye yazıldım satırlara
her ölümle doğmak hiç yok olmamak istedim
sensizliğe öfkeli sabır istedim
gönüllerde sevgiye yol ver istedim

bir kere gördüm bir kere sevdim
bin kez istedim
aynı şarkıda iki gönül olmak istedim
ve de yanımda bir tek seni istedim..
"

Hiç yorum yok: