6 Aralık 2011 Salı

paranormal activity

uu çok korkunç.

bu yazacaklarım gerçek bir olaydan esinlenerek yazılmamıştır, birebir gerçeklerdir.

(uuu daha da korkunç)

ofisimizde bir hayalet var.geceleri canı sıkılınca asansörle inip çıkıyor, kapıları açıp kapıyor, dahası utanmadan kapı kapalıyken içeri girip bekçimizin karşısına oturuyor.bunu gören bozo hırlıyor falan.sonra kapı kapalıyken dışarı çıkıyor.güvenlik kayıtlarında herhangi bir şey görünmüyor.

true story.

bugün bana dehşet içinde anlatılan bu hikayelerden sonra asansör firmasını arayıp "ne zilli asansörünüz varmış yerinde durmuyor fıldır fıldır o kat senin bu kat benim gezip duruyor" demedim tabii, ama kendi kendine hareket etmesinin normal olup olmadığını sordum.anormalmiş, sadece tek bir durak tanımlandıysa ona gitmesi normal olabilirmiş.gelip bakacaklar.

bekçi arkadaşımız içinse lustral falan almayı düşünüyorum.ya da ne çekiyorsa bana da ondan versin.

---

şu sıralar am-pm kavramları üzerinde çalışıyorum.mesela şu an 3.07 pm.ama galiba bu sefer öğrendim!

Hiç yorum yok: