3 Ocak 2012 Salı

"home is wherever i'm with you"

sadece 1.5 ay önce dünyayı gezmeyi herşeyden çok istiyordum.sonra 2011'in son sabahı, bana bakıp "belki de gerçekten istediğin şey dünyayı gezmek değildir" dedi..ben tabii ki karşı çıktım..çünkü aslında istiyorum, çok istiyorum.ama daha farklı..hatta belki daha samimi bu isteğim artık..bir kaçış değil, görmek, tanımak, duymak, koklamak, tatmak için..
hani "kendini bulmak için kendini kaybetmek gerekir"di ya, kendini bulmak için dünyayı gezmeye gerek yok belki de..
bir kaç gündür hiç bir şeyden, hiç kimseden kaçasım yok.bir kaç gündür olmak istediğim yeri çok iyi biliyorum.

senelerce "sevgili dediğin avrupa yakasında bile olmamalı" diyip, okyanusun ortasından gelen bir adama kalbini kaptırmakta sakınca görmeyip mütemadiyen gülen bir arkadaşımıza buradan sevgiler..

Hiç yorum yok: