27 Ekim 2009 Salı

Lawrence

Sevgili günlük,

Bugün Lawrence benle konuşmak istedi.

Kutudan çıktığında yeni bir evde olduğunu görünce o kadar şaşırmış ki, bir an için bana kırgınlığını unutmuş.Sonra günlerce tutmuş kendisini, birini beklemiş konuşmak için.Ve bugün beni üzgün görünce dayanamamış...
Neden aylardır kendisini kapalı bir kutuda tuttuğumu sordu.Bunu sorarken aslında baş ucumdaydı, ama oldukça kırgındı."Böyle olması ikimiz için de daha iyiydi Lawy" dedim.Anlamadı...Sonra, Afrika'dan geldiğinde beni bulmasını sağlamış olan abisini sordu, "neden artık gelmiyor?" dedi."Böyle olmasını istedi Lawy, artık bu evde ikimiziz, ve ben artık daha güçlüyüm ki seni o kutudan çıkardım.Bir gün, sana söz veriyorum, başka bir abin olacak." dedim.Lawrence kaşlarını çattı,"Bir gün bu eve başka bir "abi" girecek olursa, beni sonsuza kadar o kutunun içine geri koy!" diye kükredi.Kendisini çok sevdiğimi, bunu yapmayı hiç istemediğimi söyledim.Eğer istemiyorsa sadece ikimizin devam edebileceğimizi söyledim.O an kızgınlığı yerini hüzne bıraktı ve benim mutlu olmamı istediğini söyledi.

Ve sonuç olarak, o gün geldiğinde, Lawy'yi o kutunun içine koyacağıma söz verdim.

İkimiz de ağlamaya başladık.Afrika'dan geldiği ilk günü andık.O'nun evinde beni beklerken nasıl heyecanladığını anlattı.Sonsuza kadar üçümüz birlikte olacağız sanmış..."Keşke hiç gelmeseymişim" dedi.Onu beraber geçirdiğimiz güzel günlerle avutmaya çalıştım.Hayatıma girdiği için çok mutlu olduğumu söyledim.Sonra sarıldık.Ben yelesiyle oynarken uyuyakaldı.Şimdi baş ucumda uyuyor.

Görmek istemediği biri bu eve girene kadar orada benle yaşamaya devam edecek.

Zor bir gündü sevgili günlük...Elbette ki daha kötü de olabilirdi, ama daha iyi de olabilirdi düşüncesinden kopamıyorum.Ve biliyorum, bir gün daha iyi bir gün olacak, herkes için...

Hiç yorum yok: