10 Haziran 2010 Perşembe

yeni hastalığım, akrostiş..

V e beklenen gün geldi çattı
E n sonunda kalbim senin için çarptı
C ilve yapamasam da, seni arayamasam da
İ lle de konuşmak mı lazım, ok bir kez yaydan çıktı
H elal sütü emmiş gibi bir halin var
İ sminin gerçeğini duyduğumda, dünya olur bana dar.

B elli ki aklın başka yerlerde
A h kim bilir hangi aşiftelerde
N erelerdesin diye düşünüp düşünüp
A rarım bir helikopter göklerde

U lan insanın hiç mi vakti olmaz
Ç aktım ben köfteyi, senden bana yar olmaz.

3 yorum:

Eylem dedi ki...

gelecek vaad ediyor bu sair- degerini bilmek gerek!!!

PS:bana bi kiz surekli boyle siir yazacak ve ben cevap vermiicem!!! alnini karislamak gerek o adamin

papiliamachaon dedi ki...

:)

bence bu yaşta platonik takılanın alnını karışlamak gerek.

DanceOfEternity dedi ki...

mahahahaha :-) yarıldım lan işyerinde ulu orta.