2 Mart 2009 Pazartesi

Beni mutlu eden şeyler ...


5 yorum:

beq dedi ki...

mmmm bean candiess :D
ya da adı herneyse
gecenlerde ben de aldım dayanamadım hepsini goturduk benguyle :D

papiliamachaon dedi ki...

Afiyet olsun...

Hemen bir bilgi gireyim, bu şekerin tarihi yüzlerce sene öncesinden Türk lokumundan geliyormuş.Yani Türk lokumu böyle bir esere ilham olmuş, ve şekerden Türkiye'de tek tük var, haksızlık.Helikopterle dağıtmalılar oysa ki...

bengu dedi ki...

Nasıl ya... Türk lokumu buna ilham olduğu halde 100 kat daha başarılı...
kesinlikle köşe başı her bakkalda 1oo gramı 1 liraya satılmalıydı
ya da satılmamalı mıydı
hangisi iyi bilemedim.
:)

p.s: şarkınız pek hoş bayan

papiliamachaon dedi ki...

Jelly bean havuzuna atlamak istiyorum şu an...

p.s.:o sizin şahsi hoşluğunuz bağyan.

epru dedi ki...

avuc avuc yemek ıstiroum