12 Mayıs 2009 Salı

Başak Anlatsın Biz Yiyelim Köşesi



Evet sayın izleyiciler, bugün ne yemek istersiniz?

Sizin ne istediğiniz beni pek ilgilendirmez ama şahsen benim hayallerimi Marpop süslüyor bugünlerde...

Bu mükemmel icat, seçtiğiniz bir çeşit dondurmaya, yine sizin seçtiğiniz malzemelerin katılması suretiyle yapılan bir karışımdır.

Marpop ilk açıldığında bana bile çok gelen bir porsiyonla başlamışken bu işe, şimdi pek de yetmeyen (aman daha iyi) bir boyuta inmiştir.

Beni, Marpop adına yazı yazacak noktaya getiren sebepler zincirine gelirsek...

Sabah nesfit ya da sandviç, arada elma, öğlen nesfit, meyva salatası ya da sandviç, arada yine elma yiyerek beslenmeme, akşam dışarıda yediğimiz yemeklerde sofrada dünyanın en güzel şarapları dururken su içip, yeşil salata yemeye çalışmama, ve son 2 hafta hariç her hafta düzenli 3 kere spor yapmama rağmen kilo alabiliyor olmam, bu dünyada bazı insanların şişman kalarak, dünyanın eksenini koruması adına ulvi bir görevleri olduğu teorisini geliştirmeme sebep olmuştur.

Bu durum da kendimi özel hissettiriyor.Dünyanın dengesi için varım.

Bunun bir kanıtı da var...Mesela İstanbul serin ve yağışlıyken İstanbul'a geldiğimde hemen güneş açıp, hava ısınmıştı.Demek dünyanın ağırlık merkezini değiştirip, caanım İstanbul'umuzu güneşe biraz daha yaklaştırıyorum.

Bu sebeple belki de meteoroloji uzmanları tahmin yaparken ben ve benim gibi bu ulvi görevle kutsanmış tüm şişman insanlarla, o hafta içinde yapacakları yolculuklar hakkında röportaj yapmalılar ki, ağırlık merkezinin ne kadar değişeceği, iklimleri nasıl etkileyeceği konusunda bir fikirleri olsun.

Gördüğünüz gibi sayın izleyiciler..Bazılarınız zayıf olduğunuzda dünyamızın yörüngesinden çıkıp uçma tehlikesine karşı, biz şişman insanlar bu görevle kutsandık ve sizler için bu fedakarlığı yapıyoruz.

Bunun karşılığında İstanbul'a geldiğimde bir marpop sefası yapmayı bana borç biliniz.

1 yorum:

bengu dedi ki...

dünyayı kurtaran kadınımıza marpop az bile:D