24 Mayıs 2009 Pazar

Vardar kıyısında oturdum ve...




Bir Üsküp maceramızın daha sonuna geldik...

Bir akşam spordan çıktım ve bugün aklımın gerektirdiği gibi değil, ruhumun istediği gibi yaşayacağım diyip, bir bira ve bir paket fıstık alıp kendimi Vardar'ın kıyısına attım (Bkz.yukarıdaki fotoğraflar)...

"Bunu çoktan hakettim" diyerek biramı açtım ve Diana Krall eşliğinde düşüncelere daldım...

Biraz hayal kurdum, biraz geçmişi tarttım...Bir insanın yalnızken yapacağı standart şeyler işte...

Bu mesleği neden seçtiğimi bir kez daha anladım...Başından sonuna her adımında çalıştığım ilk projemin bitiminde yaşadığım tatmin duygusu, bütün o yorgunluğuma, strese, sinire değdi sonunda...

Özetle...

Gençler !

Mimar olun...Sadece tüketmeyin, üretin...Hatta az tüketen binalar üretin (bu kısmına daha gelemedim)...

1 yorum:

papiliamachaon dedi ki...

...

son normal günüm..3 gün sonra gözümü açtığımda o yoktu artık.