20 Aralık 2009 Pazar

Away we go...



Bir cumartesi gecesi...Şaraplar alınır, mısırlar patlatılır.Rengarenk ışıkları olan çam ağacının karşısında mumlar yakılıp sohbet edilir.Ve derken sıra gecenin filmini seçmeye gelir.Birileri, korku filmi, birileri aşk filmi der.Ve sonunda "Away We Go" gecenin filmi seçilip "play"e basılır.

Odadan yükselen sesler:

-"böyle bir erkek var mı?"
-"ben böyle yaşamak istiyorum"
-"ben böyle bir sevgili istiyorum"
...iç çemkeler...
-"ben bebek istiyorum"
...burun çekmeler...

Hollywood'un süper klişe romantik komedileri gibi önce hoş bir "date" arkasından süper lüks restoranlarda yenen yemekler, yapay romantizm, ve sonrasında gelen bir kavga, ve finalde barışıp mutlu son havasında olmayıp, hem müthiş romantik, ve bir o kadar komikti.

Daha geçen gün artık güzel romantik komedi kalmadı hepsini tükettim derken, bu film çok iyi geldi.

Not : Korku filmi isteyen bendim, iyi ki de izlememişiz.

Hiç yorum yok: