22 Temmuz 2010 Perşembe

garip...

"stalker" kimliğimle ünlenmiş biri olarak bugün yaşadığım tesadüfi olay yüzünden hem arkadaşlarım, hem kendim benim bir psikopat olduğumu düşünmekte haklı olabiliriz.evet, belki de benden korkmalı..ama zararsızım...sadece 24 saatin uyuduğum süreyi çıkardığım zamanın %57'sinde düşünerek geçirdiğim bir insanın çocukluk fotoğrafını bulmak beni bugün çok etkiledi..ve aylardır harektlerine anlam vermeye çalıştığım, ve en sonunda "anlamı yokmuş, sadece nezaket.." sonucuna vardığım bu gizemli insan hakkında 10 yaşında yazılmış olan yorum beni epey düşündürdü..her zaman böyleymiş demek..insan 7'sinde neyse, 35'inde de o mudur?belki de odur..ve hatta her şeye rağmen belki de "o"dur..

yine karın boşluğumda kelebekler..kelebekler bu sıcakta yaşamazlar oysa..ve zaten yaşamaları için bir sebep yok..sadece sessizlik ve koca bir boşluk var..ama midem..taze naneli, limonlu bir soda olsa..en sevdiğim gibi..ve onun bundan habersiz sipariş edip bana ikram ettiği gibi...

neyse...

Hiç yorum yok: