3 Temmuz 2010 Cumartesi

yarın önemli sağlık kontrolü..çok da önemli değil..sadece o kötü olabileceğini öğrendiğim ilk günü hatırlıyorum...ameliyatı ve sonrasındaki 7 günlük patoloji raporunu bekleme sürecini..her neyse..

bu doktor en son bana çocuk yapmamı söylemişti..

-erkek arkadaşın var mı?
-var
-neden evlenmiyor musunuz?
-çünkü sanırım istemiyor
-olmaz öyle...senin evlenmen, çocuk sahibi olman lazım 30'dan önce, tüple müple uğraşmayalım.

yarınki muhtemel diyalog..

-sen hala evlenmedin mi?
-hayır terkedildim
-...

ve belki doktorumla oturup ağlarız.ve o bana "ama...you're a catch" der, ben de, "sen onu Mr.M'a anlat" derim..

galiba uyanmak, ve oraya gitmek istemiyorum...ama 1.5 seneyi geçti...bunu yapmam lazım..

uyumak istemiyorum, ağlamak iyi geldi..ama uyumak istiyorum..

Hiç yorum yok: