10 Eylül 2010 Cuma

bir mesajla ayılmak..bir mesajla dağılmak..

bir insanın sesini özlemişseniz...bu önemli bir şey..

ve "bunu bana neden yapıyorsun" diye sormak istedim..tabii ki sormadım..sadece nasıl sarhoş olduğumu anlatıp, onu dinledim.daha çok dinlemek istiyorum hala..uzun süredir geçirdiğim en güzel 7 dakika 9 saniyeydi...

hayır bir de şu var..maneviyatımda bu kadar büyük sarsıntılara sebep olmaya hakkı yok.

bugün yine sarhoş olup nasıl terkedildiğimi anlattım (tabii ki ona değil)..ilk defa dinleyen insanlara şaka gibi geldi.ve o gün bugündür kim olduğunu bilmediğim bir insana şu şarkıyı söylüyorum :

"don't tear me down for all i need
make my heart a better place
give me something i can't believe..

don't tear it down what's left me
make my heart a better place..."

sadece sesini özlemedim.

Hiç yorum yok: