7 Eylül 2010 Salı

ilan ediyorum

evet..an itibariyle resmen ilan ediyorum : depresyondayım.

buradan başta beni hala sindiremediğim bir şekille terkeden, 8 ay sonra bulduğu bir kız için beni tehdit ederek milyon kat daha fazla üzmüş olan, her şeye rağmen arkadaş kalmayı başardığım pek değerli insan eski sevgilim, en boktan zamanımda karşıma çıkan, sahip olduğu özelliklerle "hayal erkek" gibi görünen, 8 aydır bir var bir yok olan, tam olaylar raya giriyor sandığım an ortadan kaybolan sevgili b., bu yaz ben tatil yaparken bile çalışan ve tatil yapmayarak beni farkında olmadan da olsa vicdan azabına boğan babama, bir dakika yerinde durmayan, evin altını üstüne getiren, evin ve hayatımın içine eden ama yine de çok sevdiğim köpeğim bozo başta olmak üzere bu süreçte emeği geçen herkese ve her şeye minnet duygularımı sunuyorum.

en büyük dileğim yarın ve öbür gün işlerimi bitirip tatilin geri kalanında sadece uyumak ve böylelikle yemekten kaçmak..

Hiç yorum yok: