5 Ocak 2011 Çarşamba

eski bir dost dedi ki bana, ben yanlış meslek seçmişim, kadın dergisi editörü olmalıymışım.ne güzel fikir...biraz yaratıcılığım olsaydı hatta carrie gibi yazar bile olabilirdim.acaba denesem mi kendi sex and city'mi oluşturmayı..ı ıh..boş çabalar..

"i can't help but wonder", bir gün, dün wheneverland kankamın alfred hitchcock kutusuna gönderilen o fotoğraftaki "şeyi" tekrar bulacak mıyım?

şu an keşke sex and city big ve carrie'nin birleşmesiyle bitmeseydi diye düşünüyorum.evet hepimizin gönlünden geçen buydu ama bizim hayatlarımızda öyle büyük tutkular, geri dönüşler, affetmeler yok.biraz daha gerçekçi olabilirdi.."your girl is lovely hubble" daha gerçekçi mesela..

bir de şu açıdan düşünelim..carrie big'le tanıştığında 28'den de büyüktü değil mi?

evet bu esnada hemen bir araştırma yaptım ve carrie'nin big'le 33 yaşında tanıştığını öğrendim.hatta beyler, siz hiç üzülmeyin big carrie ile tanıştığında ohoo 40 üstüydü herhalde..

Hiç yorum yok: