28 Ocak 2011 Cuma

güzel bir iş günü?

evet okuyanların "vat dı fak??" dediğini duyar gibiyim..gelin görün ki gerçekten güzel bir iş günü geçiriyorum.feci hasta olmama rağmen..

nedan?

çünkiiii...bugün yeni bir şey öğrendim.ve evrenin sırrını öğrenmiş gibi hissediyorum.yeni bir şey öğrenince işim bir değerli oluyor.

bir bu...bir de böyle mimari işler falan olunca değmeyin keyfime.ama işimin bittiği şu anlarda, şantiye işlerine bulaşmadan eve gidip yorganımı altında sızmak istiyorum...

etrafımda herkesin en az bir kere hastalandığı, "fena salgın var dikkat et" dediği şu günlerde, nispet yapar gibi "ben bu sene hiç hastalanmadım valla ne güzel" dersem, olacağı budur.kem gözler..benim sağlıklı halimin bile pek sağlıklı olmadığı şu günlerde grip olmak pek fena, insaf edin ey müminler.

Hiç yorum yok: