17 Ocak 2011 Pazartesi

yeni hayat

i love you bozo, but i love me more..

sex and the city'de bir samantha repliğidir..ilkinde çok aşık olduğu richard'a söylemişti bunu.richard kendisini daha önce aldattığı için, sürekli tekrar aldatacakmış paranoyasıyla yaşayamadığı için richard'a gidip bunu söyler ve ayrılır.
ikincisinde de kendisine çok aşık genç smith'le olan ilişkisinin fazla ciddiye gitmesinden ve bu ciddiyetin samantha'nın doğasına aykırı olmasından dolayı aynı cümleyi genç ve yakışıklı smith'e kurar...

ben de bozo'yu çok sevdim..valla ne yalan söyleyeyim..ben ona çok kızsam da, bağırsam da hep severdi beni.ama iş beni doktorluk yapacak noktaya gelince başka şansım kalmadı..şimdi özgür hissediyorum..hem o da daha özgür..böylesi herkes için daha iyi..

dün sabah kahvaltımız ne kadar huzurluydu..fonda havlama sesi olmayınca her şey bir farklı göründü gözüme, simitler, poğaçalar, çay, peynir...

sonra yine havaalanı dramı..tüm o huzur yerini boşluğa bıraktı işte yine..

1 yorum:

martin dedi ki...

:)) çok komik olmuş
sevgi dolu bir elveda...
tüm ev halkına geçmiş olsun