3 Nisan 2011 Pazar

bir arkadaşımın kardeşi

13 yaşında gibi..öyledir belki...taa 10 yıldır tanıdığı biri varmış..garip tabii ama 3 yaşındayken de beğenirmiş, taa seneler sonra tekrar beğenir olmuş.ama 13 yaşında olduğu için flörtif diyaloglara dönüşmesi olası diyalogları sabote ediyormuş.ben hiç yapmam mesela.13 yaşında değilim çünkü.dimi?bana başvurdular.bu ara ek iş aradığımı biliyorlar.ama ben gönül işini parayla yapmam.ama varsa etrafınızda mimari proje çizdirmek isteyen, öğrenci olmadığı sürece yaparım.öğrenci olursa da ancak bir yurt dışı dalış paramı çıkartacak kadar para vermesi lazım ki ideallerime ters düşmeme değsin.neyse konu neydi, ha şu 13 yaşındaki kızcağız...ben ettim sen etme yavrum diyerek kendisine yardımcı olacağım.belki beraber dalışa falan bile giderler, zaten çocuğun kızın yeni yaşıyla ilgili temennisi buydu.ama biliyor mudur acaba kızın ilgisini?teenage'lik zor zanaat, ben 29 yaşında, sayısız platonik, sürüyle flört, biri uzun biri kısa iki adet orta ciddiyetli ilişki sonrası kazandığım engin deneyimlerimle o kıza yol göstereceğim.

13 yaşındaki kız bir yana, ben bu ara böyleyim: :)

malum tatil planları...yaz geliyor, ay ne kadar nefis.

Hiç yorum yok: