18 Şubat 2010 Perşembe

Keşke her gün "dün" olsa...

...ve "dün" hiç bitmese...

Yine uykusuz kaldım sevgili blog...Ve uzun zamandır -şantiyeden beri- fiziksel olarak bu kadar yorulduğum bir gün olmamıştı.

Biberiye yağıyla başıma yapılan masaj migrenimi geçirdi ve şimdi melisa-paçuli huzuruyla uykuya dalmak üzereyim.

Kötü bir rüya gördüm bir de üstüne...Uzun zamandır görmüyordum o kötü rüyayı, aslında bir zamanlar görebileceğim en güzel rüyaydı bu, ama insanlar tüm güzel duyguları öldürüp, zıttına çevirme konusunda son derece başarılı olabiliyorlar.Ve bazen bu iyi bir şey aslında.

Neyse, "dün" diyordum, şimdi bugün oldu, ve "dün" gibi değildi...

Kötü rüya frekansını bir anda düşüren bir "dün" var şimdi ve bu güzel oldu.

Not : Anlamadığın için kendine yüklenme sevgili okuyucu.

2 yorum:

DanceOfEternity dedi ki...

ben anladım ki.

papiliamachaon dedi ki...

:) ne mutlu bana.