16 Şubat 2010 Salı

Kulağımdaki gümbürtü, dişimdeki sızı, gözlerimdeki uyku ve martılar



Şu yukarıda gördüğünüz mucizevi yiyecek, tıpkı bir Albeni tadında olup, şekersizdir.E yine kalorili tabii ama zor anlarda yardıma koşar.

Petrucci'nin karısı Petrucci'den yaşlı görünüyor.Ben kendimden genç bir erkek istemezdim mesela.Gerçi Petrucci'den bahsediyoruz kadın napsın..Herneyse...

Kulak çınlamasından birilerinin sizi çekiştirdiği anlamı çıkar ya güyya, kulak gümbürdemesinin anlamı nedir?Hatta "kulak gümbürdemesi ne lan" diye soracak olanlarınız bile olabilir.Tasviri zor, böyle bir güm..güm..Ah tamam ya!

"there's a drumming noise inside my head that starts when you're around"

Bir de dişlerim hassas bu ara..O güzelim mavi yeşil diyet albenisini yerken bile bir sızı...Bıraktım kanal tedavisini becerememelerini, bir ufacık çürüğü bile temizleyemeyen doktorlara sesleniyorum : o diplomaları tuvaletinizin duvarına asın bence.

Hafta sonu o kadar eğlendik ki, o kadar...En son Şağdan Abi (öyle mi yazılır bilemedim), "ben de çok eğleniyorum ama artık kapatmamız lazım" diye kibarca bizi kovana kadar separate ways'den paradise city'ye çılgınlar gibi hoplayıp şarkı söylüyorduk.Ve şimdi yine uyuyamıyorum haydi bakalım.Dün müzik dinleyerek uyumayı denedim, bugün yine bir süredir kullanmadığım okyanus sesi cihazımı deneyeceğim.

Martıların konuyla bir ilgisi yok, ama adada martı sesleriyle uyanmayı özledim, hadi bahar gelsin!

2 yorum:

DanceOfEternity dedi ki...

welcome to the jungleeee!

papiliamachaon dedi ki...

hah evet nasıl da unuttum,en de komiği oydu :)