26 Aralık 2010 Pazar

bazı tespitler

1. bozo'nun ayak sesleri ve bir şey kemirirken çıkardığı sesler beni sinirlendiriyor.

2. ne için sinirlendiğimin önemi yok ama her sinirlendiğimde o an ne yapıyorsam duruyorum, derin bir nefes alıp ya çenemin altındaki tüyleri yoluyorum(testosteron çeneme vuruyor napiim..), ya tırnak etlerimi yiyorum (yeni maniküre gitmiş olsam bile), ya da sırtımdaki sivilceleri yolmaya çalışıyorum (biraz ters oluyor).

3. kendimle ve hayatımla ilgili her güzel şeyi sabote etme konusunda bir takıntım var.
örnek 1: dalıştan geldiğimde herkesin "aa kilo vermişsin" dediği ve benim de aynaya bakıp bakıp sırıttığım bedenime kaybettiği kiloları fazlasıyla geri kazandırdım sadece 1 ayda.
örnek 2: melek gibi davranan sevgiliyi bezdirme çabaları..hatta belki kilo alma eğilimi de bundandır..

4. terapiye ihtiyacım olabilir..ama olmayadabilir..yani aslında...(erkek arkadaşım güzel taklit yapar.)

Hiç yorum yok: