6 Aralık 2010 Pazartesi

bir şarkı yazabilseydim - bölüm 9 -badem, gittiğinden beri

badem yine yapmış yapacağını..bu şarkı şu an bile bana bunu hissettiriyorsa iyi ki 1 sene önce yokmuş diyebiliyorum sadece..bir de zeynep casalini var düette..çok beğenirim bu kadının sesini, ve şarkıya da çok yakışmış..

evet, sadece güzel bir şarkı..ve kaçıp ağlayacak bir yer olmuyor her zaman..

-----



----

Yokluğun yakın, varlığın uzak..
Gittiğinden beri geceler kör tuzak.
Göz göre göre gönderdim ellere…
Vazgeçmedin sen hep döndün bu kalpsize..

Soldu gözlerim, ve bitti sözlerim
Gittiğinden beri yolunu gözlerim.
Kapandı kapılar, açıldı yaralar.
Gittiğinden beri acıdır anılar,
Acıtır anılar.

Yokluğun yeter, bu çektiğim günah.
Gittiğimden beri geceler simsiyah.
Gözlerim nehir ağlar şehir şehir.
Sensiz bu yerlerde hatıralar zehir.

Soldu gözlerim, ve bitti sözlerim
Gittiğimden beri yaralı yüreğim.
Kapandı kapılar, açıldı yaralar.
Gittiğimden beri acıdır anılar,
Acıtır anılar.

Sonsuza bile giderdim seninle,
Hep vazgeçtin benden şimdi sana güle güle.. !


Soldu gözlerim, ve bitti sözlerim
Gittiğinden beri yolunu gözlerim.
Kapandı kapılar, açıldı yaralar.
Gittiğinden beri acıdır anılar!

Soldu gözlerim, ve bitti sözlerim
Gittiğimden beri yaralı yüreğim.
Kapandı kapılar, açıldı yaralar.
Gittiğinden beri acıdır anılar,
Acıtır anılar.

Hiç yorum yok: