28 Ocak 2010 Perşembe

Günün anlam ve önemi...

Öncelikle günün şarkısı budur :



Sonracığıma...27 Ocak benim için yeni bir başlangıç tarihidir..Aslında hayatımın değişik dönemlerinde 27-28 Ocakların bir anlamı olmuştur..Ama esas bir 27'si var ki, Fransa'dan döndüğüm, geleceğime küstüğüm, zayıflığımı kabullendiğim, sıradan yaşamıma yeniden başladığım gündür..İyi olacağım diye kendime söz verdiğim, ve gerçekten hiç beklemediğim kadar iyi olduğum bir dönemin başlangıcıdır..

Bugün de öyle..Dün otobüste ve metrobüste ağlama krizime şahit olan tüm insanlardan, canlarını acıttığım için özür dilemek isterdim.Ben iyiyim artık, benim için üzülmeyin diye bağırmak...Ve o sevimli kafede Yeni Türkü dinlerken, farkındaydım yeni bir başlangıç yaptığımın.Tüm o gözyaşları yeni doğmuş bir bebeğin ilk nefes alma çabasıydı..Sahlep de güzeldi..Ve buz gibi havada sokaklarda dünyanın en saçma şarkısını söyleyerek dansederek yürümek de güzeldi..

Aah..Çok sevmiştim seni güzel insan, hep güzelliklerle kal..

Hiç yorum yok: