11 Ocak 2010 Pazartesi

Yeni Yıl

Nasıl girerseniz öyle geçermiş değerli okuyucular...

Biz nasıl girdik?Sangria'nın dış kapısında...Zaten gittiğim tek bar Sangria olduğu için bütün senemin orada geçeceğinden hiç şüphem yok.Ha bir de o sırada mutlu olmam önemliydi, evet, yıl başı gecesi ağlamadım.

Yeni yılda diyete başladım -dünkü helvayı saymazsak-.

Yeni yıla güzel filmler izleyerek başladım.Mesela "Invention of Lying" beni gülmekten kırıp geçirdi (abarttım).Ama yine baya güldüm.Yalanın olmadığı, herkesin azğına geleni söylediği bir dünyada, bir adamın yalanı keşfetmesi üzerine bir film.Ben çok sevdim yalansız dünyayı.İnsanlar birbirlerinin suratlarına bakıp ne hissediyorlarsa onu söylüyorlar.
"It's not you, it's me" klişesi bu dünyada daha gerçekçi olan "it's not me, it's you" ile yer değiştiriyor mesela...



---

Bir de bir diğer filmimiz "Shrink" var yeni yılda yalnız ve hasta günlerime eşlik eden..Bu filmin hikayesi biraz ilginç..Ben bunu bir dvd'cide gördüm ve kapağı depresif göründüğü için almadım.Sonra wheneverland kankam bana bu filmin çok güzel olduğunu, çok da depresif olmadığını söyledi ve ben filmi aldım.Ve dün filmi izledikten sonra farkettim ki, wheneverland kankamın bu filmden haberi bile yokmuş.Buradan anlıyoruz ki ben yine gerçekle rüyayo karıştırmaya başladım.

Neyse filme gelince..Kendi söküğünü dikemeyen bir terzi -pardon terapist- ile ilgili bir film.İzlenesi...



---

İşte yeni yılım şimdilik böyle..Bir kaç detay daha var ama kamusal alanda telaffuz edilecek şeyler değil..

NOT : Yeni yılda bunamışım, "Shrink"i öneren kankam pembe filmiş, ve ben öyle bir rüya da görmemişim.

Hiç yorum yok: