27 Ocak 2010 Çarşamba

Günün notları

1. Siz siz olun, bir önceki akşamdan kalma, bir tencerede üstü açık halde bırakılmış sıcak şarabı ısıtıp içmeyin, pek bir şeye benzemiyor.

2. Eğer kötü bir gün geçirdiyseniz, günün öyle biteceğini zannetmeyin, beklenmedik şeyler olabiliyor.

3. Kankalar candır, özellikle tavlada habire yeniyorsanız nihohaoaha...

4. Grey's Anatomy s06e12, diyaloglarıyla maneviyatımda bazı sarsıntılara yol açmıştır.

Mesela Izzy der ki :

"Surgery, it's just a job.It's the thing you come home from, not the thing you come home to.And if you lose your job, you get another one, 'cause there's always another one.But...If you lose your love..If you think you're losing your love, well, then suddenly, nothing else matters."

Ve Alex..Belki de haklı olarak :

"Love comes and goes, surgery doesn't."

5.Osho candır, "Korku" adlı kitabın son sayfalarına yaklaşmışken, soğuk bir kış günü, elektrikli ısıtıcı karşısında, baş ucu lambamın sarı ışığında kitap okumanın bana ne büyük bir keyif verdiğini belirtmek isterim.Sevgili Osho, bana ne büyük gaz verdin anlatamam..

6. Bir de bugün bir özlü söz de özel birinden geldi, şahsıma olmasa da gördüm : "Verecek ışığı olmayanlar karanlığı sever."..Ne kadar doğru değil mi?
Ve aklıma "Yıldız Tozu" filmi geldi...Claire Danes gökyüzünden kayan bir yıldızı canlandırıyordu, mutsuz olduğunda söner, mutlu olunca parlardı.Sevdiği adam kendisine dokunurken ışıl ışıl oluyordu, pek romantik..

Neyse konudan saptım da olsun..

Bence herşeye rağmen, her dönemde, her insanın verecek bir ışığı vardır, ya da olmalı.

7. Evet doğru bildiniz, bugün maniğim.

3 yorum:

bengu dedi ki...

sevdim seni manik
sevinesin diye tavlada yenildim ve gaza gelesin diye Korku'yu önerdim. can'mıyım ne :p

bir de sayfa 143

papiliamachaon dedi ki...

evet 143'ü okudum, ne geldiyse başıma osho'dan geldi zaten, gaz versin de bu kadar değil dimi :)

bengu dedi ki...

iyidir:)