21 Ocak 2010 Perşembe

İşte budur !

Sevgili aşk mağduru genç bayan(lar), bu aralar zor günler geçiriyormuşsun haberim oldu.Sen daha ayrıldığınızı kabullenemeden bir başkası girmiş onun hayatına.Biliyorum bebeğim çok zor..2 gündür iş yeri, sinema, toplu taşıma araçları ve bilumum kamusal alanlarda ağlıyor, geceleri ağlamaktan nefes alamayıp öksürük krizlerine giriyor olabilirsin.Diyorum ki ben sana, biraz Alanis ablandan örnek al.Abuk subuk, artık hatırlamadığı duygusal şarkılar yapmışsın zamanında ona, örnek al bak şarkı sözü böyle yazılır :


I want you to know, that I'm happy for you
I wish nothing but the best for you both
An older version of me
Is she perverted like me
Would she go down on you in a theatre
Does she speak eloquently
And would she have your baby
I'm sure she'd make a really excellent mother

'cause the love that you gave that we made wasn't able
To make it enough for you to be open wide, no
And every time you speak her name
Does she know how you told me you'd hold me
Until you died, till you died
But you're still alive

And I'm here to remind you
Of the mess you left when you went away
It's not fair to deny me
Of the cross I bear that you gave to me
You, you, you oughta know

You seem very well, things look peaceful
I'm not quite as well, I thought you should know
Did you forget about me Mr. Duplicity
I hate to bug you in the middle of dinner
It was a slap in the face how quickly I was replaced
Are you thinking of me when you fuck her?

'cause the joke that you laid on the bed that was me
And I'm not gonna fade
As soon as you close your eyes and you know it
And every time I scratch my nails down someone else's back
I hope you feel it...well can you feel it




-----

Bir de bu Alanis ablanın bir şarkısı daha vardı :"Doth i protest too much"..Sözlerinin anlattığının aksine sen bir aşk böceği olarak o şarkıyı dinleyerek gitmiştin sahile elinde sıcak şarap ve tarçınlı kurabiyelerinle...Kabul et şekerim, çok gerizekalısın..Neyse küçüktün affettim.Neyse ne diyordum..Bu şarkıyı buraya koymuyorum, mazallah yine ağlamaya başlarsın sabaha kadar yolu var..Senin kafan "you oughta know"da kalsın, ama şu sözleri hatırla e mi?

"I'm not disappointed about how you don't miss you me, cause I don't need you too..
I'm not saddened
And I don't miss you
Cause I have moved on too
I'm not concerned about your new lover
Cause I have a new lover too "

Haydi canım, bu budur..

5 yorum:

DanceOfEternity dedi ki...

"And every time I scratch my nails down someone else's back
I hope you feel it.."

bağıra bağıra söyleyesim geldi gece gece. ah be başak. o günlerde ya ben berlin'de olmayacaktım, ya şu günlerde o günler devam ediyor olacaktı. ortamların altını üstüne getirirdik senle.

papiliamachaon dedi ki...

aynanda yaşasaydık aynı şeyi körler sağırlar birbirini ağırlar olurdu boşver böylesi daha iyi :).. hem dün gece bana bi büyü falan yapıldı sanırım süperim..hande yener söyleyesim bile var hatta!

papiliamachaon dedi ki...

sen yoluna ben yoluma
çok mutluyum artık
sen tak kimi istersen koluna

heheyt.

DanceOfEternity dedi ki...

demetciğim de iyidir bak.
yüzünü bile görmek istemiyorum
yoluma çıkmasan iyi edersin
sözlerim sana ağır mı geldi?
kalbini mi kırdım? afedersin.
:-)

papiliamachaon dedi ki...

hahaha evet ya :)