27 Mayıs 2010 Perşembe

nice senelere...

özel günlerin hep bir yıl dönümü olur değil mi?ama özel olması güzel olması anlamına gelmez tabii...

bugün berbat bir günün yıl dönümü, bu nedenle özel.keşke hatırlamasaydım dediğim, ama her anını, her detayını hatırladığım bir gün işte..o kabus konuşmanın üstüne arabayı parkettiğim yeri unutup nerdeyse eve kadar yürüdüğüm, zaten ayaklarım ayların verdiği yorgunlukla bedenimi zor taşırken bir de o konuşmanın ağırlığıyla "durmalısın artık" diye sinyal verirken, gerisin geri yürüyüp, o evin yanından arabayı alıp, eve nasıl kullandığımı hatırlamadığım bir gün..

- 05556...... kimin numarası?
- "T.'nin??? seni mi aramış??"
- off pot kırdım..söyleme demişti..konuştuk zaten..iyi olmayacağını, yanında olmamızı söyledi.
- sanki o demese olmayacaksınız..

ve mesela ...

- ne garip..daha geçenlerde diyorduk, sağlıklı, yolunda giden tek ilişki kebe ve "t."nin ilişkisi..

trajikomik?

bir daha herhalde bir ölüm canımı bu kadar acıtabilir..yani en azından umarım ki, ölümden başka bir şey canımı bu kadar acıtmasın.evet, yıl dönümü dileğim budur, mum yakıp üflemedim ama olsun..bu ara evrenle aram çok iyi..önceki gün yaşadığım olay bir mesajdı.ve bu nasıl bir insansa (Mr.M), en ihtiyacım olan anlarda, farkında bile olmadan bana yardım ediyor.o olmasaydı, bugün bunları yazamıyor olabilirdim.çünkü yazarken ağlamaktan gözlerim ekranı göremeyecek olurdu.

şimdiyse ağlamıyorum..boğazımda bir düğüm..ve evet gözlerim biraz parlak belki..onca senenin hatrına, bir daha geri gelmeyecek paylaşımların adına bir tepki veriyor ruhum.

"t." iyi bi insandı..ve hiç bir şey onun iyi olduğu gerçeğini değiştiremez.28 yıllık hayatımda beni daha fazla üzen tek bir insanın olmadığını düşünürsek, onu hala bu kadar seviyor olduğum gerçeği biraz daha garip kılıyor tüm bunları.

bugün için onlarca şarkı / şarkı sözü paylaşabilirim..ayrılığa dair tabii en çok..

ama hayır..

"remember yesterday, and think about tomorrow, but you have to live today"

derken tepemden geçen helikopter yine bir mesaj niteliği taşıyordu, her şey iyi olacak..

onlarca şarkı arasından ben bugün, atamadığım bir duyguyla, yeni kelebekler içimde savaş verirken, "aşk yeniden"i seçiyorum...

Hiç yorum yok: