3 Mayıs 2010 Pazartesi

bismillah.

psişik güçlerim gün geçtikçe güçlenirken hala en büyük problemim sabah dinç kalkmanın bir yolunu bulamamış olmam ki bunun aslında psişik güçlerimle bir alakası yok.

şimdi bu haftanın ay takvimine göre diyete başlamak için ideal bir hafta olduğunu öğrendim.her pazar evde deli gibi tıkındıktan sonra, "bugün son" cümlesini büyük bir ciddiyetle bir kaç kere söylemiş olmanın pazartesi sabahı poğaçalarına direnç sağlamadığını bir süredir gözlemliyorum.bugün hariç!

evet bu hafta çok önemli bir hafta, hafta sonu daha da önemli.

bu sebeple, haftalık dileklerim :

1.çabuk geçmesi
2.yemeksel irade
3.enerji
4.sabır

yarışmacı arkadaşlara başarılar dilerim.

not : seni sadece sabah bana tost yaptığın için sevmiyorum, bu sabah tostumu kendim yaptım ama hala seviyorum.

2 yorum:

bengu dedi ki...

lan duygulandım kıro gibi. senden erken kalksam her gün tostunu hazırlıcam walla...
ya bak o kadar duygulandım ki sadece sana tost yapmak içim alarmı kurup erken kalkıcam (yalana gel)

papiliamachaon dedi ki...

hahaha olsun canım önemli olan niyet :)