29 Nisan 2010 Perşembe

söylediğim şarkılarda saklı..

bu albümü geçen sene tam bu zamanlarda keşfetmiştim..üsküp şantiyesinde, konteynırda kimse kalmadığında, kendi kendime kaptırıp bağıra çağıra söylüyordum şarkıları..bazen yakalanıyordum, yakalayanların çok hoşuna gidiyordu(aslı'yla ses rengimizi de benzetirler herhalde çok kaptırıyorum söylerken)..dinlerken hüzünlenirdim, çünkü bu albüm ayrılıkla ilgili..ve derdim ki "iyi ki ayrıldığımız dönemde yokmuş bu albüm"..

tamam alnımda çıkan şey 3.göz değil, sadece bir sivilce, ama gerçekten olacakları hissediyorum bazen..bir insan hayatının en iyi giden döneminde böyle bir karamsarlığa kapılıp bağır çağır ayrılık şarkıları söylemez...

gerçi belki beraber ev bakmayı teklif edilen sevgilinin "yanlış anlama öyle bir şey planladığımdan değil ama olur da ayrılırsak..." cümlesini kurmasından sonra ayrılık şarkıları söylemeye başlamak için 3.göz sahibi değil, biraz realistik olmak yeterli..

"..sen çoktan gitmiş gibisin
beni bırakıp incitmişsin.."


falan filan...

hatta şarkıda yanlışlık var..

"yeni yelkenlere açıldım" diyor..yeni yelkenlere açılınmaz aslı'cım, yeni ufuklara yelken açılır falan ne bileyim..ilk defa duydum bu söz öbeğini..neyse, ben yine de seviyorum seni..ben 3 akorla toplasan 15 beste yapmışımdır, bu senin kaçıncı albümün..

bahar günü bu albümü dinleyebiliyor olmak..ayrılığın 11.ayında, artık ayrılığın içimde yer kaplamadığını gösterir mi?

Hiç yorum yok: