8 Nisan 2010 Perşembe

eski sevgiliyle arkadaş olmak..

..mümkün mü?

herkes değil diyor..ben de aksini ispatlayacağıma inanıyorum artık.

bence iki eski sevgilinin arasında ufak tefek tartışmalar dışında kötü bir şey geçmemişse, her şeye rağmen hala birbirlerinin hayatlarında özellerse, beraber saatlerce gülebiliyorlarsa, ve her şeyden önemlisi, artık birbirleriyle olmanın doğru olmadığını iki taraf da kabullenmişse, arkadaş kalabilirler.

mantıklı olan bu..4 sene her anınızda yanınızda olmuş bir insanı bir yabancı gibi hayatınızdan atma fikri, dün onun da dediği gibi, ölümcül derecede üzücü..

umarım bu sefer başarırız..

2 yorum:

sdackr dedi ki...

durumlar şartlara göre değerlendirilsede, daha çok kişi mizaçına göre değişen tercihlerdir. bazı insanlar dostlarıyla bile dost kalmayı beceremezler. herkes bir gün hayatlarından çıkıp gider mutlaka. ama bazısıda benim gibidir. egosunu yerle bir etmiş bir insan olarak, beni daha önce aldatmış eski sevgilimle arkadaş kalabildiysem... vay benim halime. ölümcül mü? hayır değil tabiki!
ispatladım da nooldu :) tavşan dağ misali:) alayının canı cehenneme!

papiliamachaon dedi ki...

:) bence güzel bir şey kırgınlıklardan, kızgınlıklardan arınmak, en çok kendin için güzel..