4 Nisan 2010 Pazar

"i wonder if is there hope for us.."

ve bir kaç saat içinde biten güzel kırmızı şarap eşliğinde :

"i can't help myself, i've got to see you again.."

ayrı dünyaların şarkıları biliyorum..ben de ayrı dünyalardayım şu an..ayrı şehirlerdeyim..ama teyzemin bana 10 sene önce, 4 senemi beraber geçireceğimi bilmediğim adamın evinin karşısında dediği cümle geliyor aklıma "..ne de olsa aynı gökyüzünün altındayız"..
bu arada, "tu"yu çok özledim..bugün arıyordum az kalsın, o kadar arınmış hissettim ki aşkından, acısından, kırgınlığından, sesini duymak çok zararsız geldi..ama yapmadım bir sebeple..

her şey çok kopuk..10 saat çalıştığım bir cumartesi gününün gecesinden daha fazlası beklenemezdi..daha fazlasını istemezdim zaten..12 gün olmuştu..şu aptal :)'lerden kurtulmayı hayal ediyorum sadece..yine rüyama gireceğini, ve uyandığımda yine hatırlamayacağımı bilerek, düşünerek uyuyacağım..

hayal kurmak güzeldir..

Hiç yorum yok: