19 Nisan 2010 Pazartesi

heyecan..

heyecan hissinin insan bünyesi üzerindeki etkilerini bilmem de, benim üzerimde baya garip etkiler yapıyormuş bunu farkettim.

öncelikle..tüm o pozitif ruh hali bir anda tersine dönebilir mi?evet döner...döndü bile..neden bilmiyorum, ama gerçekten bugün kendimi toparlamakta güçlük çekiyorum.karnımda o garip ağrıyla savaşırken kelebekler, huriye yemem için emir yağdırıyor..bugün 2 porsiyon dondurma ve 1 adet cheesecake yedim.yazarken bile midem bulandı, nasıl yedim, neden yedim..heyecan yiyerek bastılır mı?bastırılmazmış, bastırılmamış heyecanım sürerken yazıyorum bunu.an itibariyle hala heyecanlıyım çünkü.

ve heyecanın getirdiği depresif durumu tersine çevirmek amacıyla yaptığım alışveriş de işe yaramayınca soluğu l'occitane'da aldım.

-merhaba, sakinleştirici bir şeyleriniz var mı?

(bilmeyenler için, l'occitane doğal kozmetik ürünler, duş jelleri, köpük, yağ ve bilumum sürülebilen bir şeyler satan bir yer)

-lavantanın sakinleştirici etkisi vardır.

-ben hepsine bakayım.

ve satışçı bayan önüme dizdi; duş jeli, banyo tuzu, yağ, köpüren tablet..

ben de lavantalı köpüren tablet ve yağ aldım.
oradan çıkıp kutman şaraplarının dükkanına gidip 2 şişe de antik anadolu aldım.
şu 3 günümü banyoda lavanta köpüğü içinde durup şarap içtikten sonra, koku yayan zımbırtıya koyduğum lavanta yağıyla uyumaya çalışarak geçireceğim.

istanbul'dan en son otobüs yolculuğumu aklıma geldi..8 ağustos 2009..hayatımda en çok ağladığım 2.gündü..yanımdaki kadın belli aralıklarla kolonya döküyordu ellerime.molalarda zorla dışarı çıkarıyordu..kabus...

bu otobüs yolculuğu da uykusuz geçecek muhtemelen, ya da 3 günlük sakinleşme kürüm işe yararsa güzel bir uykuyla dinlenmiş olarak tatilime başlama şansım olabilir.

tek bildiğim...haftaya bugün, bu saatlerde, şu koltukta, dönmemiş olmayı diliyor olacağım.

4 yorum:

DanceOfEternity dedi ki...

8 ağustos 2009..

papiliamachaon dedi ki...

:)

senin için bambaşkaydı tabii..dün gibi hatırlıyorum.

DanceOfEternity dedi ki...

siz giderken arkanızdan bakmıştım. ben de dün gibi hatırlıyorum.

papiliamachaon dedi ki...

arkasından bakılası bir durum olsaymış bir de :)

arkasından bakılası şey benim arkamda kalanmış, sonradan öğrendim :)