25 Mayıs 2010 Salı

"geçen sene bugün"ler bitmedi mi hala?


hayır bitmedi...

geçen sene bugün üsküp'teki son gecem olduğunu sanaraktan hafif hüzünlü halimi bastıran bir heyecanla ertesi günkü uçağı bekliyordum.gelin görün ki uçağı kaçırdım o ayrı mevzu...

geçen sene bugün "t."yi özlediğimi sanıyordum sadece 1 aydır görmüyor olduğum için, ne salaklık...özlem tanımı nasıl değişiyor 2 günde...

geçen sene bugün "t." ile bir ada planı yapmıştık, bunu neden yaptığını hiç bir zaman anlayamadım.

geçen sene bugün "t."nin, "seni havaalanından alayım" demesini beklemiştim..iş arkadaşlarımla içiyorduk, bir tanesi "sana süpriz yapacaktır" demişti..süpriz yaptı tabii de, ne süpriz...

bir dahaki sene bugün kim bilir neler değişmiş olacak...ertesi gün hayatımızı tepe taklak edebilecek olayların olabileceğinin farkında bile olmuyoruz..ne garip..

Hiç yorum yok: