21 Mayıs 2010 Cuma

oo neverland'lerim ooo...

evet sayın izleyiciler..

bugünkü konumuz "neverland"lerimiz.

dün gece rüyamda kendi neverland'lerimden birindeydim (detaylar az sonra), ve uyandığımda wheneverland kankama sordum, "senin de rüyalarında gittiğin bir yerin var mı?" diye..onun da varmış 2 tane..şimdi ben bunu bu aralar herkese soracağım, merak ediyorum.

benim 2 yerim var.

bir tanesi datça'da, özil sahilinin biraz ilersinde, aslında baya bir ilersinde..ben bu yere çok giderdim bir ara, epeydir gitmedim.denizin ortasında küçük adacıklar var, orada her şeyin rengi bir başka, denizin, yeşilin...tarifsiz bir huzur duyduğum bir yer..ve ne zaman buraya gitsem rüyalarımda, bunun rüya olduğunu biliyorum ve bir gün burayı mutlaka bulacağım diyorum rüyamda..hatta bir ara gerçekten varolduğuna inanmış ve haritadan bakmıştım, ne yazık ki yok...

diğeri de dün gittiğim yer..burası istanbul'daki adaların arkasında başka bir ada..burayı da kimse bilmiyor ama buranın kendi insanları var, ve dışarıdan bir tek ben gidebiliyorum.dün wheneverland kankam da torpilliydi, benle geldi ve erik yedik.rahmetli neriman ablam da orada bir eve taşınmıştı, evinde geziyorduk, ve o hayattayken hep planladığımız ama bir türlü gerçekleştiremediğimiz burgazada turumuzu konuştuk...

dün oradan hiç dönmek istemedim..çok rüzgarlı ve dalgalıydı, ama mutlu insanların arasındaydım ve çok huzurluydu...

Hiç yorum yok: