10 Kasım 2010 Çarşamba

10 kasım..

ağlarım hep 10 kasımlarda...hele ki geçen sene 10 kasım'da köprü yolunda trafikteydim saat 9'u 5 geçe.arabadan indim.gözlerimden yaşlar akıyordu ama ben duruyordum.herkes durmuştu.o acıklı siren sesi dışında bir ses yoktu koca otoyolda, ve dünya durmuştu.sonra arabaya bindim..rock fm'de metehan ve mesut'un programı vardı, hangisi olduğunu hatırlamıyorum ama atatürk'ün en sevdiği türkülerden birini çaldılar.ben deli gibi ağladım..çok şey hissettim ama en yoğun duygu utançtı belki de..

bugün ofisteydim 9'u 5 geçe.balkona çıktım.karşı sitenin güvenlik görevlileri bayrağı indirdiler, saygı duruşuna geçtiler.yine aynı yerde 3 kişi taksi bekliyordu.birbirleriyle konuşup oradan oraya yürüyorlar, gelen arabalara bakıyorlardı..sonra başka bir kadın, iki elinde de ağır ve yüklü poşetlerle durdu kaldırımın ortasında..arabalar geçip gittiler..durmadı kimse..çok mu yokuş geldi bilmiyorum, ama ağlamadım, sadece sinirlendim.

kabul ediyorum, farklı düşüncelere tahammülüm yoktur bazı istisnalar dışında, ama bu gerçekten anlaması zor bir şey...

her neyse...sonuçta budur..



bir de hürriyet.com'da saygı duruşu fotoğrafları arasında bu çıktı karşıma :







özledim orayı..

Hiç yorum yok: