21 Kasım 2010 Pazar

pastırma yazı aşkı

(not : pastırma yazı aşkı pembe fil'in bugün durum üzerine ürettiği güzel tanım)

güzel şeylerin bile kötü yanı var, mesela çabuk bitiyorlar.bir de ne kadar güzelse zaman o kadar hızlanıyor.

bence hayat hep bir flörtün son 3, ilişkinin ilk 3 günü gibi geçmeli..yorucu ama güzel bir hayat olmaz mıydı?

hayatımın tatili olacak dediğim tatile yüzüm 5 karış gittim..thanks to ex-habibi.önce epey sinirliydim duruma..işe bak, terkedilen ben, yeni sevgili yapıp beraber tatile giden o, yalnız tatile giden yine ben..ama orada yine o görmediğim sihirli değnek girdi devreye..bu noktada yüce rabbimden özür diliyorum, bu tatil olayında çok yüklendim ona, ama başka planları varmış benim için..bundan sonra hiç kızmayacağım sana yüce rabbim, ben sen bana yukarıdan bakıp eğleniyorsun zannederken aslında gerçekten güzel planlar yapıyormuşsun.

bir kız ve bir erkek yıldızlar altında oturmaya görsün, konuşulacak bir şey yokmuş gibi yok "o kutup yıldızı mı?", yok "küçük ayı nerde?"..acaba kaç yüz yıldır devam ediyor bu?insanlık tarihinin başından beri racon bu mudur?bence artık değişmeli..

kızıldeniz'in ortasında, etrafta tek bir kara parçası görünmez ve ay dolunaya doğru gittiği için parıl parıl parlarken yıldız kaydı.aklıma 5 sene önce benzer bir durumda tuttuğum dilek geldi, ve ben dilek tutmadım.

Hiç yorum yok: