26 Kasım 2010 Cuma

i don't want to talk about it..



ben her zaman salaktım bu konularda zaten yeni bir şey değil..bugün arabada eve dönerken bu şarkı çaldı ve ben hatırladım, gerçekten ne kadar salak olduğumu...

fransa'dayken, okuldan çıkmıştık, deli bir sağanak vardı, arabaya koştuk..haftalardır birbirimizin evine gidip geliyor, mum ışıklarında yemekler yiyor, her şeyi beraber yapıyorduk..o yağmurdan sonra arabaya binince, radyoda da bu şarkı çalarken "işte bu an" demiştim..yine o an değilmiş..ve aslında o an hiç gelmeyecekmiş çünkü yanımdaki insanın cinsel tercihi ben değilmişim..bu kadar trajikomik bir olay sonrası insan özgüvenini ve sinyal alıp verme becerisini epeyce sorguluyor.

neyse bir kez daha gördük ki sorgulayacak bir şey yok..ya da ben hulk'a dönüşene kadar var da, sonra karşımdaki adam durup "deli miyim ben ne uğraşacağım" diyip gidiyor.

işin garibi, epeydir telefonumun çalmasını bu kadar istememiştim.

Hiç yorum yok: