3 Kasım 2010 Çarşamba

mavi

hayatta en sevmediğim renk..

ama en sevdiğim aynı zamanda..

aklıma bu geldi sabah sabah..deniz mavi..mavi sadece denizde güzel zaten..

rüyamda dalıyordum yine ondan belki de..

yeşil en sevdiğim renk..zaten ağaçları da seviyorum, burada bir tutarsızlık yok.

bu anlamsız kaydı anlamlı bir şarkıyla sonlandırmak istiyorum :

"mavi mavi masmavi
gözleri boncuk mavi
bir gördüm aşık oldum
bu gelen kimin yari"


bir de "bir arkadaş"ın bir şiiri var "blue eyed boy" diye..o şiirlerden başı başına bir blog çıkar zaten.

"deniz mavisi gözlerin, ipek gibi sarı saçların, bu gelen sensin benim küçük hırsızım.."


bence bu "arkadaş" bazı zamanlarda kendini öldürmeyi de düşünmemiş değildir..zira ben de böyle şiirler yazsam benim de kendimi öldürmek istediğim zamanlar olabilirdi.

Hiç yorum yok: