1 Kasım 2010 Pazartesi

kahrolmak..

kahroldum sevgili günlük..bu sefer baya fena oldu bu...neden diye sorma öyle işte..nedenlerini uzun uzun yazıp gelecek nesilleri muzdarip olduğum konudan korumak isterdim ama yapamam..
2 elimin tırnaklarını tükettiğim, ve hatta törpülemeyi bitirdiğim şu anlarda hala dave matthews dinliyorum..
bir daha benle stalker diye dalga geçenin alnını karışlarım..stalker'lığın ne kadar önemli bir müessese olduğunu anlatırım..
sadece bir tavsiye...birini google'layacağınız zaman bulacaklarınıza hazırlıklı olun..
zaten konuyla ilgili tonlarca "neden?" vardı, şimdi daha da arttı iyi mi..

hakkaten neden ya??

soramazsınız da.."ben seni google'ladım ve senin .... olduğunu öğrendim" diyemezsiniz.yoksa sorulur mu lan?ne olacak evet merak ettim google'ladım ve ortaya bir şey çıktı..
yok yok yok..kesinlikle bir açıklaması vardır..ama soramayacağım için böyle kalacak bu konu..

çok güzel gerçekten..

fena dellendim evet..kalbim çatladı böyle hakkaten çıt sesini duydum..

ne kadar şanslıydın dimi kebe..karşına böyle bir insan çıkmıştı falan..

haha...

belki vardır konunun bir açıklaması..ama asla sormayacağım için bu konu sanırım bu gece sonsuza kadar kapanmıştır.

Hiç yorum yok: