16 Ekim 2010 Cumartesi

6.his, rakıcı amca falan

"sen beni binlerce kez öldürdün
ama hiç beddua etmedim ben sana
bahar hiç eksik olmasın yüzünden
hadi git, hadi git, yolun açık olsun..

yolun açık olsun.."

işte süper keyifli başlayan bir gecede, aslında bana güzel bir geçmişi hatırlatan insanlardan ayrılıp dave matthews dinlerken bir anda bu şarkıyı söylemeye başladım içimden..ipod'uma baktım acaba var mı diye ve yoktu..derken işte, senelerdir ne gördüğüm, ne duyduğum, bu şarkının sahibi geçiverdi yanımdan..inanılmazdı..6.hissimin hiç bu kadar kuvvetli olduğunu hissetmemiştim daha önce..

sonra onu gördüm..gerisi bir karışık...bir insanın kalbi ne kadar küçük ve ne kadar büyük...

ve bugün sokakta şal satan bir adam bizi durdurdu.sağlam içici belli..hayvan sevgisi dolu, beslediği kedileri anlattı.evinde elektrik yok ama kedilerine tavuk veriyor, gçzlerine ilaçlar alıyor...ve o anda bir kız bir erkek olmamıza rağmen adam arkadaşıma döndü "yaralısın, tokat yemişsin" dedi.bir süre bana döndü, "hayat yalnız çekilmez" dedi ve kabalığından dolayı özür dileyerek bir şey okudu..

"yar sarar yar'ın yarasını
yar sevmezse yarı felek .iker anasını"

ve sonra dedi ki, "güçlü ol, kontrolü eline al, yorganının altına saklanma, pasif olma"..

bu neydi şimdi...

Hiç yorum yok: