24 Ekim 2010 Pazar

içim içime sığmıyor..büyüyorum galiba..kabına sığmamak bu mu?ama büyümekten kastettiğim bu değil..büyümekten kastettiğim o da değil çünkü aslında 16 yaşımdakinden daha çocuk gibi hissediyorum.

yine de..içim içime sığmıyor..ya manik depresifim, ya da büyüyorum evet..

küçükken eklemlerim ağrıdığında annem "büyüyorsun" derdi, onun gibi bir şey belki de...

hayatımda ilk defa kıta dışına çıkıyorum..küçükken hayal ettiğim piramitler bir yana, dalışla ilgilenmeye başladığımdan beri hayalini kurduğum kızıldeniz'de dalacağım...ve...söylerken bile inanmıyorum ama dahab'a gidiyorum, blue hole...

hayatımın yolculuğu olacak...çöl ve dünyanın en güzel denizlerinden biri...hadi zaman geçsin!sonra orada durabilir, ben sharm'ın kumunun üstünde huriye'ye krem sürerken mesela..

Hiç yorum yok: