26 Ekim 2010 Salı

her işte bir hayır var mıymış?

olmaz mı...

bu yaz tekne tatili yapamadığıma üzülürken, bir dahaki yazar kadar 2* kursu için 20 dalışı nasıl tamamlarım diye kara kara düşünürken, "kızıldeniz dalış turları süper ama gece dalışı yapabildiğimde gideyim daha iyi" diye kendimi avutmaya çalışırken, bir anda benim mısır turu oldu mu dalış turu...ssi advanced open water diver sertifikam bile olacak!gece dalışı bile yapacağım huu!

sevgili eski sevgili, vicdan azabı duyma, şu anki programım bir öncekinden daha güzel oldu dön vöri.sana ve yeni sevgiline iyi tatiller diliyorum, gerçekten..ama "hayatımızın geri kalanını böyle geçirsek.." temalı son tatilimizi hatırlayıp o kadar eğlenmemeni temenni etmeden geçemiyorum.bu kadarcık kin kadı kızında bile olur dimi?

bir de..senelerce beni yunuslarla yüzdüreceğini söyleyip kandırdın ama ben yunuslarla yüzmeye gidiyorum.

pşş topgun..telefonda söylemeye cesaretim ama hani olur ya sen de bu blog'u okuyorsan benle gelsene..valla ilişki milişki istemiyorum ben de, gayet arkadaşça teklifim, güzel güzel dalarız, müzik dinleriz, sohbet ederiz, tavla bile oynarız.(not : iki gözüm önüme aksın bu bir intikam daveti değildir).

Hiç yorum yok: