27 Ekim 2010 Çarşamba

uf allah rızası için..




şu ürünü google'ın 20 sayfasındaki yüzlerce sitenin hiç birinde stokta görmemek ne saçma..aslında buldum sipariş de verdim ama cevap gelmiyor uf..lütfen ama lütfen gelsin!!!

nemo'yu en güzel renkleriyle çekebilmek için ihtiyacım var buna..bir de fener aldım..bir de bıçak..nemo'ya yamuk yapan olursa kafasını kopartırım ki bu aslında ancak bir insan olabilir, ama olsun, yine kopartırım.

fal bakan arkadaşım : yolların var yine, biri uzak biri yakın..-falan filan-..bir de tek taş görüyorum valla şekerim.
ben : yok daha neler..
ahmet : kurşun olmasın o, 2 topuğuna birer tane..


valla o daha mümkün..hatta kafama gökten taş düşmesi bile daha mümkün..

ve bu şarkıyı biraz daha dinlersem yollara düşeceğim..yollara düşmek demişken, tatilim için çok özel bir playlist hazırlamalıyım, şşt wheneverland kanka, burada sana sesleniyorum, en az çanakkale listesi kadar güzel olmalı..


Doves - Kingdom Of Rust
Yükleyen WeeRezZ. - Öne çıkan müzik videolarını izleyin.

bir de bugün kucağıma 37 günlük bir bebek aldım, çok değişik bir duygu..o da canlı falan, bakıyor böyle, sürekli bir şey diyecekmiş gibi..öyle güzel bir kokusu var ki..garip valla, insan canlısını sanırım 10 yaşına kadar sevebiliyorum.

acaba sevdiğim büyük insanları neden ve nasıl sevebiliyorum?bunu çözdüğümde hayatın sırrını çözmüş olacağım gibi hissediyorum.

1 yorum:

bengu dedi ki...

daha güzel bir playlist hazırlayacağım sana, arap ezgileri de olacak hehe :))