21 Ekim 2010 Perşembe

kuyruklu yalanlar..

- ...peki ya sen beni bir gün terkedersen?
- sen beni yanında istediğin sürece ben hayatında olacağım kelebek..

beyaz yalanlar..ya da pembe..ne farkeder..büyük hayal kırıklığı doğuran yalanların hepsi renksizdir..dümdüz yalan işte..

bunca sene sonra neden aklıma bu geldi bilmiyorum..yakın zamanda okuduğum kitaptaki saçma sözlerden belki.."seni hayatım boyunca bırakmayacağım..seni daima seveceğim.." falan filan..kürşat başar'dan soğudum valla..tamam romantizmi severim de bu romantizm falan değil, saçmalık..hayatımda kimseye demedim, diyene de gülerim..gerçekçi olmak lazım..öyle hissettiğim zamanlar da oldu ama asla dile getirmedim..

her şey o kadar uçucu ki..

böyle büyük sözler veremeyecek kadar küçüğüz bence hayatın karşısında..hadi bakalım.

Hiç yorum yok: