26 Ekim 2010 Salı

töbe töbeee...

bence mısır'a gitmem hayırlı olmazdı zaten..benim lanetim mısır'ın koskoca firavunlarının binlerce yıllık lanetlerinin pabucunu dama atardı.

aklıma bir film geldi..forgetting sarah marshall..kahramanımız sevgilisi tarafından terkediliyor ve zor bir süreç geçiriyor..derken "en iyisi ben bir kafa dinlemeye tatile gideyim" diyor..bir de gitsin ne görsün, eski sevgilisi yeni sevilisiyle aynı yerde!

yani kırk yıl düşünsem çok severek izlediğim şu filmdeki insan olacağım aklıma gelmezdi..

sevgili yüce rabbim dedim bağrıma bastım, şimdi sen orada oturmuş kahkahalarla gülüyorsun ama aslında bunda gülünecek bir şey yok...o kadar zorlukla ayarlayabildiğim mısır gezimi iptal etmem sana nasıl bir eğlence sağlıyor bilmiyorum ama an itibariyle gerçekten senle dalga geçtiğim için bana bunu yaptığına inanıyorum.sen bana böyle davranırsan ben sana "boyu cüce rabbim" diye daha çok şarkı yazarım..

şaka bir yana, böyle bir olay ancak benim başıma gelebilirdi gerçekten..gülmekten üzülmeye fırsat olmadı..sadece başka tatil planı yapmaya çalışırken saati 2 ettim ve deli gibi uykum var.

dahab...sen hep orada olacaksın, ve bir gün gerçekten geleceğim..eh çöl ve piramitler de binlerce yıl durmuşlar biraz daha beklerler herhalde..

Hiç yorum yok: