29 Ekim 2010 Cuma

kingdom of rust

biliyorum bu şarkı kabak tadı verdi -bana değil- ama yine de yeni bir şey keşfettim.aylardır dinlediğim şarkının klibinde adamın onca yolu kül serpmek için gittiğini yeni farkettim..yuh bana evet..ben de üzülüyorum adam yalnız falan diye, meğersem daha beter bir durummuş...

eğer dalışta ölürsem :

-öncelikle üzülmeyin bilin ki mutlu gittim
-diesel'den son aldığım sadece bir kez giyebildiğim topuklu ayakkabılarımla ve dalış ekipmanlarımla gömülmek istiyorum
-kime ne diyeceğinizi çok iyi biliyorsunuz, ama bir şeyi atladık : "she was a catch!"

aklıma t.'nin apartmanının giriş katında yaşanan korkunç olay geldi..geçenlerde oradan geçerken farkettim, kiralıktı daire..bir gece kadın uyanıyor ve yanında kocası ölü yatıyor..küçük de bir kızları vardı..o ara ne zaman oradan geçsem kalbim acırdı.sonra bir gün o kadını gülerken görünce buruk bir sevinç yaşamıştım, ölümden sonra bile gülebiliyormuş insan diye..ve işte geçenlerde kadının taşındığını görünce bir garip oldum, belki tekrar evleniyordur, mümkün mü..kim bilir..bu kadar kısa zamanda zor ama belli de olmaz..

bir insanla hayatınızı birleştiriyorsunuz, ve bir gün eve gelmiyor..

artık bazen insanların neden bilmedikleri bir güçten koruma istediklerini anlayabiliyorum..

Hiç yorum yok: