13 Ekim 2010 Çarşamba

insanların kendilerini çirkinleştirme çabaları

baya taktığım bir konu var aslında, beni hiç mi hiç ilgilendirmese de anlamakta güçlük çekiyorum.özellikle kızlarda var bu...güzel olma potansiyeline sahip yüzlerce belki binlerce genç kızımız, saçlarıyla, makyajlarıyla kendilerini çirkinleştirdiklerinin farkında değiller..bazen yolda çevirip konuşasım geliyor."evladım, saçların şöyle yarı sarı yarı siyah olmasa, güzelim kahverengi gözlerine o garip yeşil lensleri takmasan, bir de suratına 5 kat fondoten sürüp, gazinocu kralı karıları gibi boyanmasan elin yüzün düzgün" demek istiyorum...bir de özellikle facebook fotoğrafları için verdikleri pozlar var, böyle ağız yarı açık..seksi görünmekten çok uzak, sadece aptal bir ifade verdiklerini görmüyorlar mı, çıldırıyorum.gerçi hakkaten bana ne..ama ne bileyim yazık günah..

13.10.2010 - 00.00

ne güzel bir andı sevgili günlük.

1 yorum:

bengu dedi ki...

boşver uyarma sakın... doğal güzellik bize mahsus olsun sadece :p