17 Mart 2010 Çarşamba

28

27 yaşımı geride bırakmama şu an tam 39 dakika var.

-27 yaşında ne yaptın?

-ağladım.

bunun dışında başka şeyler de yaptım tabii...bir hayal kurdum, bir parçası gerçek olurken, diğeri kırıldı.aylarca parçalarını topladım.nereye gitsem karşıma çıktı..bir deniz kenarında, bir şarkıda, bir sokakta, bir restoranda, bir gazete haberinde..

son 33 dakika...gözyaşlarıyla temizlenir mi kalp üstünde kalan kırıklar?

27 yaşımda kaybetmeyi öğrendim.seneleri, anıları, hayalleri, sevgiyi, huzuru, gülmeyi, paylaşmayı..herşeyden öte, bir dostu...

son 16 dakika...ve bu kadar ara vermeme sebep bir şey oldu...

-yeni yaşın sana güzellikler getirsin, iyi ki doğdun..

ben de senden bahsediyordum..kutlamayacağın bir doğum gününün ne kadar zor olacağından..

bunu diyemedim tabii..bunca sene sonra tek bir mesaj nasıl ağrına gidiyor insanın..elinde kuzuyla geldiği ilk doğum günümü hatırlıyorum..

iyi ki doğdun? ne kadar ironik...

yeni yaşıma gireli 13 dakika olmuş..ağlayarak girdim..geçen sene skype'ta girmiştim, umutla, mutlulukla..demek ki girdiğin gibi geçmiyor yeni yaşlar, yeni yıllar gibi..

yeni yaşım bana güzellikler getirecek..iyi insanların iyi dilekleri gerçekleşir çünkü...

yeni yaşım, 27'nin götürdüklerinden fazlasını getirecek..

yeni yaşıma girerken bana eşlik eden parçayı paylaşmak istiyorum :




özetle diyor ki...burda olsan da olmasan da, sana hiç bir zaman söylemedim ama, biz ölümsüzüz.

32 dakika geçti yeni yaşımı..iyi hissetmem için galiba biraz daha geçmesi gerekecek..belki 2003 bovin'in 2. kadehini bitirene kadar iyi hissederim, ne dersiniz?

Hiç yorum yok: